Pomoc techniczna QNAP
Potrzebujesz wsparcia technicznego dot. Twojego sprzętu QNAP ? Jeśli kupiłeś sprzęt z dystrybucji EPA Systemy lub chcesz wykupić pakiet wsparcia technicznego skontaktuj się z nami !
Jeżeli kupiłeś sprzęt i nie wiesz z jakiej dystrybucji pochodzi dana jednostka, proszę skontaktuj się ze swoim sklepem w celu weryfikacji pochodzenia sprzętu. Dzięki temu zdobędziesz informacje czy przysługuje Ci wsparcie techniczne w naszej dystrybucji.
Jeżeli zaś na opakowaniu widnieje naklejka z nazwą firmy EPA Systemy jest to potwierdzenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego w naszej firmie.
Jeżeli kupiłeś sprzęt w naszej dystrybucji automatycznie przysługuje Ci dożywotnie wsparcie techniczne prowadzone drogą mailową. Przy gwarancji rozszerzonej możesz skorzystać ze wsparcia telefonicznego, jak i połączenia zdalnego pulpitu z naszymi dedykowanymi inżynierami QNAP na okres 3lat od zakupu sprzętu. Nasi wykształceni specjaliści pomogą Ci w kwestiach związanych z uruchomieniem, wdrożeniem i problemami dot. produktów QNAP. Zajmujemy się również problemami na temat współpracy NAS’ów z innymi urządzeniami sieciowymi jak i nietypowymi sprawami dot. serwerów NAS i sieci komputerowych.
W przypadku problemów mechanicznych związanych ze sprzętem QNAP proszę zgłosić się do naszego serwisu w celu ustalenia przyczyny usterki i dalszej gwarancji na ten sprzęt (tylko dla sprzętu pochodzącego z EPA Systemy).
Tel. 091-4315 367
E-mail: serwis@epasystemy.pl