Rozszerzona gwarancja
Rozszerzone wsparcie techniczne i przedłużona gwarancja na sprzęt QNAP
Wykupując dodatkowy pakiet EPA Care Pack możesz wydłużyć okres gwarancji do 36/48 miesięcy. Dodatkowo z wykupionym pakietem EPA Care Pack masz do dyspozycji profesjonalne wsparcie techniczne świadczone przez doświadczonych inżynierów serwisu dystrybutora produktów QNAP – EPA Systemy. Dzwoń, jeśli tylko potrzebujesz wsparcia, a pomożemy odpowiedzieć na każdą potrzebę.
Uwaga:
Usługę EPA Care Pack można zakupić nie później niż 12 miesięcy od daty zakupu serwera lub bezpośrednio razem z produktem w naszym sklepie internetowym. Dodatkowy rok gwarancji obowiązuje od daty zakupu urządzenia potwierdzonej dokumentem zakupu (faktura / paragon). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą –serwis@epasystemy.pl lub tel. +48 91 4315367.
Dyski sieciowe NAS, mogą być objęte stałym wsparciem technicznym dopasowanym do Twoich wymagań. Jeżeli kupiłeś sprzęt z innego źródła, lub nie możesz już skorzystać z pakietu EPA Care Pack proponujemy zastępczy pakiet wsparcia technicznego EPA Support Pack. Dzięki usługom EPA Support Pack możesz przez 3 lata liczyć na pomoc w instalacji, konfiguracji oraz optymalizacji pracy macierzy dyskowych i oprogramowania. Dodatkowo EPA Support Pack, może też zapewniać stałe monitorowanie pracy urządzeń, dzięki czemu łatwo jest zareagować nawet na najdrobniejsze problemy, zanim zagrożą one funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Uwaga:
Usługę EPA Support Pack można zakupić dla wszystkich serwerów QNAP. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zakupu pakietu EPA Support Pack prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą – serwis@qnap.pl lub tel. 091-4315367. Z przyjemnością udzielimy wszelkich informacji, oraz zweryfikujemy numer seryjny urządzenia.
Tel. 091-4315 367
E-mail: serwis@qnap.pl